top of page

דרשה שנונה ומקורית לבת מצווה

עודכן: 14 בפבר׳ 2019

אורחים נכבדים, הפעם נבצע את זה בסדר שונה, ברשותכם אודה קודם כל למי שחונה, במרחק מה מכאן, שהרי הוא לא בן משפחה, תודה שבאתם לחגוג עימי בשמחה.

לאחר מכן ארצה להודות לחברים הקרובים, אני לא יכולה לתאר מה אתם מרגישים וחושבים, אבל הפכתם אותי היום למאושרת, אז תדעו שאני מעריכה וחשוב מכך, גם זוכרת.

הבאים בתור הם בני המשפחה הגרעינית, אשר לקחו חלק ובנו איתי תוכנית. שתאפשר לכם הצצה היום אל פיסה מתוך חיי, מסתבר שלשמור אתכם על יחסים טובים היה נכון וכדאי.

נמשיך הלאה, לסבא וסבתא משני הצדדים כמובן, החלק שאתם לוקחים בחיי הוא כמו צליל מכוון. תודה על העיבוד והלחן, ותודה על אותן המילים, חייבת לציין שכשזה קשור לאוכל, אתם מאוד יעילים.

אנו מתקרבים בצעדים מהירים מאוד אל הישורת, לשני אנשים שלא נחסכת מהם הביקורת ושומעים ממני במשך רוב השנה ממה אני לא מרוצה, והשיחות איתם מתקיימות בעיקר כשאני לחוצה. אז אני מעוניינת היום לחדד את המסר שעובר אליכם, אני אפסיק בכם בכל רגע נתון להילחם, ברגע שתתקבלנה כל הדרישות שאני היטב מציבה, טוב, אבא אדיש תמיד, אני מקוה שאמא לא נעלבה. באמת תודה על מה שהענקתם לי, ובפרט החיים על פני האדמה, תודה על שאתם עושים הכל כדי לעודד הגשמה.

ואחרונה חביבה, אני רוצה להודות לעצמי, מסתבר שלהקריא ברכה ארוכה, יכול להיות די מצמיא.

1,653 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

דרשה לבר מצווה של ילד מוכשר

אמא ואבא יקרים, סבא אלי וסבתא רוזה, סבתא חנה, פלג ואגם, אחי סבא חיים שלא זכיתי ממש להכיר במהלך חיי, בני משפחה, חברים ומכרים, הסוכנת היקרה שלי שביט, קרובים או רחוקים אחרים. ראשית, תודה לכל מי שהגיע לכא

דרשה מיוחדת לבר מצווה מיוחדת

אמא ואבא האהובים, סבים וסבות, אחים ואורחים יקרים ביותר, החלטתי שאני עומד על הבמה הזאת היום ולרגע לא מוותר, אתם יודעים, בדרך כלל, כשילד צעיר הופך לנער בוגר, הוא מתרגש מאוד, אבל אצלי הסיפור הוא הרבה יות

ברכה לבת מצווה מאחות

נופר, האחות הקרציה שלי שאוהבת לבלות, מי יתן ותלכי רק בדרכים סלולות, ושיהיו בך ערכים של הגשמה ושל תקוה, תשתדלי ליהנות מארוע בת המצווה. תמיד אמרתי שלאינסטגרם את מכורה, ואת לוקחת לי בגדים כמעט ללא תמורה.

bottom of page