top of page

אטרקציות לחתונת חורף

לחורף יש הרבה מאוד קסם וזוגות אוהבים רבים בוחרים להינשא דווקא בעונה הקרה וליהנות מהיתרונות שהיא מזמנת עבורם. לדוגמא: אטמוספירה רומנטית קסומה, היצע רחב של אולמות אירועים, מחירים אטרקטיביים ששמורים לעונה וכן פניות של אורחים בשל התמעטות החגיגות בזירת האירועים. כדי לייחד ולבדל את האירוע ולהפוך אותו לחלומי ובלתי נשכח, אפשר תכנן תוכנית אומנותית יצירתית עם פעילויות או גימיקים שמתמזגים בהרמוניה באווירה החורפית ומתאימים גם ליישום תחת קורת גג בחלל סגור כיאה לחתונה חורפית.






מחפשים רעיונות מעוררי השראה? לפניכם צרור של אטרקציות לחתונה במתאימים לעונה הקרה. אז איך לחמם את האווירה, ליצוק תוכן וערך מוסף וליהנות מכל רגע?


ממלכת הקרח זה כאן


דרך נפלאה למתג ולסגנן את האירוע באווירה חורפית חלומית היא באמצעות מיתוג דרך תפאורה אשר מתכתבת עם אלמנטים ומוטיבים ייחודיים כמו פסלי קרח, בר מקפיא או קוקטיילים שיוגשו בכוסות קפואות, אפשר ליצור אזורים עם פתיתי שלג ולייבא אווירה חורפית אגדית ופוטוגנית להפליא עם פינות צילום על רקע של סצנות מתוך "לשבור את הקרח" עם אביזרים ופריטי לבוש משלימים כמו פרווה מלאכותית, כובעי חורף, מחממי אוזניים, מזחלת, פרחים עונתיים או להפך – להביא את הקיץ ואת העונה החמה לזירה הקרה באמצעות יצירת סט עם חול ים, כיסאות נוח, שמשיות – אסקפיזם קצר ממה שמתחולל בחוץ.


קולינריה חמה ומשובחת


מה דעתכם לחמם את בלוטות הטעם של האורחים ושלכם עם מבחר אטרקציות לחתונה בניחוח גסטרונומי? בר ממתקים או שתייה חמה כמו שוקו עם תוספות כמו מרשמלו, מקלות קינמון, קצפת, סירופ בטעמים, מפל שוקולד חם, תבשילים חמים כמו פויקה, סנגריה ויין חם, סיידר תפוחים, קיר דונאטס ופרלינים מעוצבים – הפינוק האולטימטיבי לימים קרים.


נקודות האור לאירוע מדליק


מוזמנים לחמם את החתונה החורפית באמצעות תאורה מתאימה וללכת על גימיקים שקשורים לאור. כמו למשל, מיצגים אומנותיים מאירי עיניים, פסלים מוארים ומופעי אורות אינטראקטיביים. ניתן לקשט באותיות לד צבעוניות המחברות את שמותיהם של בני הזוג הנישאים או מעבירים מסר ייחודי וגם ייראו נהדר בתמונות שיצולמו במהלך האירוע, להשתמש בלייזרים ולייצר עמם אפקטים מעניינים, בובות משולבות אורות, חלוקה של צמידי לד זוהרים לרחבת הריקודים לשלב המסיבה, הקרנת וידאו ארט על הקירות או על גבי מסכים ועוד. מה שבטוח יהיה מסנוור.


היכון, הכן מצטלמים


תוכלו להצטייד מבעוד מועד באטרקציות לחתונה שקשורות לצילום כולל תאי צילום מגניבים בסגנון של פעם או קירות מסך ירוקים לסלפי שלאחר מכן מאפשר לשנות את הרקע בהתאמה אישית ולבחור כל רקע שתרצו על מנת לייצר לאורחים תמונה מושלמת או להזמין צלם מגנטים שיתעד את האורחים ואת הרגעים המרגשים כולל אקססוריז נלווים ויפיק עבורם מזכרת נהדרת מגנט מתנה.


שואו של החיים


מוסיקה חיה תמיד משתלבת טוב עם מסיבות חתונה ואפשר להזמין להקה אהובה, אומן מועדף, כנריות, סטנדאפיסט, קוסם או אומן חושים, רקדנים מוכשרים וליצור תוכנית אומנותית בתמהיל מגוון של הופעות שונות זו אחר זו או הופעה מרכזית של הערב שתאחד את כולם סביב הבמה או האזור הייעודי להופעה. חוויה מבדרת ותרבותית באירוע בלתי נשכח, שתחמם לכולם את הלב.


סדנה להעשרה


מה דעתכם על פעילות דינאמית ואקטיבית בה שותפים האורחים והם אלה שיוצרים? סדנה להכנת קאפקייס או אולי סדנה לסריגה, ציור אינטואיטיבי או אפילו סדנת צילום כחלק מהפעילות בחתונה – כל אורח יכול להשתתף ויוצא עם תוצרים כמזכרת מהחתונה. הנאה נפלאה לאחר החופה.


תוכלו גם לחמם עם פינות עיסוי לאורחים בתחושה של ספא או לשלב משחקים אינטראקטיביים כמו מציאות מדומה. חגיגה חורפית חלומית.

 

11 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

ברכה לחבר בן 70

גדעון היקר, צברתי ניסיון מעשי בכתיבה של למעלה מאלפיים ברכות, נתקלתי בדרך בשלוש מאות עשרים ושבעה סוגי אנשים לפחות, המשותף לכולם היה ברור: כולם אוהבים לעזור לאחרים, כולם התברכו ביכולת נתינה, כולם מסוגלי

bottom of page