top of page

איך לבחור זוג עגילים מנצח?

כל אחת צריכה במגירה כמה עגילים מנצחים. כאלו אשר יתאימו לכל אירוע ויהפכו כל לוק ללוק מנצח. אנחנו כאן כדי לאסוף עבורך כמה טיפים שיעזרו לך לבחור את התכשיטים המתאימים עבורך. עולם האופנה הוא עולם קסום ומופלא. כל אחת מאיתנו יודעת בדיוק איך את מרגישה ברגע טוב יותר, כאשר את בוחרת לענוד את אותם פריטים מנצחים אשר הופכים אותך יפה ברגע אחד. אנחנו מאמינות כי כאשר את משקיעה בעצמך במראה החיצוני, באופן טבעי את משקיעה בעצמך פנימה. במי שאת, במי שאת רוצה להיות. אופנה היא הדרך שלך לבטא את עצמך החוצה. אנחנו פה בשביל לתת לך כמה טיפים שיעזרו לך לבחור את המוצרים המנצחים בקופסת התכשיטים שלך. קדימה, בואי נתחיל.



קרדיט-Photo by Valentina Jorio on Unsplash


קודם כל, את צריכה להבין מה הסגנון שלך


פעם אחת זה להסתכל על דוגמנית הולכת על המסלול בשבוע האופנה בפריז. בפעם השניה זה לבחור את הפריטים איתם את מעוניינת ללכת ביום, יום. אנחנו תמיד ממליצות ללכת על הגבול. כלומר, מצד אחד, אופנה נועדה עבורינו כדי להרגיש חופש. כדי להתנסות ולהבין מה אנחנו אוהבות יותר ומה אנחנו אוהבות פחות. מהצד השני, אם את לא מצליחה לדמיין את עצמך הולכת עם אותו עגיל, כנראה לא מדובר על פריט אותו כדאי לך לרכוש. אל דאגה, ישנם כל כך הרבה סוגי תכשיטים כך שבוודאי תמצאי את הפריטים המתאימים ביותר עבורך.


בחרי בעגילים איכותיים וכאלו אשר ילוו אותך גם שנים קדימה

בניגוד לבגדים אשר בדרך כלל מלווים אותנו לתקופה מסוימת עד שאנחנו נפרדים מהם, במקרה של תכשיטים זה לא בדיוק עובד ככה. דווקא כאן את יכולה לבחור לעצמך תכשיט אשר ישמש אותך לתקופה ובהמשך יעבור לדורות הבאים. הרי מי מאיתנו לא מסתובבת לפעמים עם טבעת בירושה מסבתא או אמא? יתרה מזאת, כאשר את בוחרת תכשיטים מאיכות טובה, את בעצם נהנית מעגילים אשר ימשיכו להיראות טוב גם לאורך תקופה ארוכה. אז נכון, ישנם חיקויים זולים בשוק, אבל לא פעם שווה להשקיע ולבחור דווקא בפריט אשר ימשיך ללוות אותך לאורך הזמן.


לבחור את הפריטים אשר יחמיאו לפנים

עכשיו זה הזמן שלך להסתכל על עצמך במראה ולהגיד מה את רואה. נשים עם פנים בעלות מבנה שונה, יהנו מתכשיטים שונים. לצורך העניין, אם הפנים שלך מאורכות ואת רוצה לתת תחושה כאילו הן הופכות קצרות יותר, עגילים צמודים לאוזן או עגילים בצורת חישוק יתאימו לך יותר. לעומת זאת, עגילים תלויים ארוכים יהיו נפלאים עבור מי שרוצה ליצור תחושה של פנים מאורכות יותר. אל תשכחי כי לכל אחת מבנה פנים שונה. גם אם פריט מסוים נראה נהדר על חברה או על דוגמנית במגזין, זה לא אומר כי את לא יכולה למצוא את הפריט אשר יחמיא דווקא לך.


לבחור פריטים המתאימים לאירוע אליו את יוצאת

כמובן, תכשיטים כמו בגדים, צריכים להתאים לאירוע ולסיטואציה בה את נמצאת. עגילים תלויים יהיו פתרון נהדר לחתונה או לאירוע בו את רוצה להשאיר רושם. לעומת זאת, תכשיטים עדינים בעלי מראה 'קלאסי' יהיו נפלאים ליום בעבודה במשרד וכן הלאה.

כמו תמיד, העיקר הוא למצוא את האיזון. תכשיטים הן כלי נפלא לביטוי עצמי. את רק צריכה לדעת איך להשתמש בהם נכון.

14 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

ברכה לחבר בן 70

גדעון היקר, צברתי ניסיון מעשי בכתיבה של למעלה מאלפיים ברכות, נתקלתי בדרך בשלוש מאות עשרים ושבעה סוגי אנשים לפחות, המשותף לכולם היה ברור: כולם אוהבים לעזור לאחרים, כולם התברכו ביכולת נתינה, כולם מסוגלי

bottom of page