top of page

ירושלים ואתם: חגיגת בר מצווה בכותל!

כהורים, עברתם בהמון תחנות מרגשות עם ילדכם: הלידה, יום הולדת שנה, היום הראשון בגן, המעבר לבית הספר היסודי והקפיצה אל החטיבה. למרות נקודות הציון המרשימות, אירוע בר המצווה מסתמן כתחנה המרגשת ביותר!


גם בימים של משבר בריאותי, אין בכוונתכם לוותר על חגיגות בר המצווה. מסיבה זו, אפשר לנחש כי גם אתם ביררתם פרטים אודות חגיגת בר מצווה בכותל. לפניכם, פרטים אודות ארגון והפקת בר המצווה, העלויות הצפויות ואיך חוגגים בכותל בימי קורונה.

איך מארגנים חגיגת בר מצווה בכותל?

פתוחות בפניכם 2 אפשרויות:

  • הפקה עצמאית שלכם – בחירת מנחה לטקס, חיפוש ספקים (דיג'י, שירותי קייטרינג, ספק אטרקציות, שירותי עיצוב וכן הלאה)

  • הפקה מקצועית עם חברת הפקות – אפשרות זו חוסכת מכם המון, ומעניקה לכם המון! כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להגדיר תקציב, לקבוע תאריך וחברת ההפקות תדאג לכל השאר.


ואיך לכם כדאי לארגן חגיגת בר מצווה בכותל? בהנחה ואינכם עוסקים בתחום האירועים, מומלץ לכם בחום להסתייע בשירותיה של חברת הפקות המתמחה בארגון אירועי בר מצווה בכותל. היתרונות הבולטים:

  • חברת ההפקה מכירה את הספוטים היפים, המתאימים והנוחים ביותר לחגיגת בר המצווה

  • חברת ההפקה דואגת לכל מה שהאירוע שלכם צריך – משירותי ההסעה ועד סיור בעיר העתיקה

  • ביום האירוע (ובטח שלפניו), לא תצטרכו לסגור חוזים עם ספקים, לתאם את הגעתם או להתעסק בלוגיסטיקות שונות. באירוע בר המצווה המרגש בכותל, תהיו פנויים לאהוב, לפרגן ולחבק את ילדכם!


"כמה תעלה לי חגיגת בר מצווה בכותל?"

ישנם כמה פרמטרים המשפיעים על עלות חגיגת בר המצווה:

  • הפקה עצמית או מקצועית – אירוע בר מצווה בהפקה עצמית, כמעט תמיד יהיה זול יותר. עם זאת, זכרו כי הפקה עצמאית שלכם דורשת השקעה בזמן (המון זמן), וכידוע – הזמן שווה כסף.

  • מספר האורחים – הפרמטר העיקרי המשפיע על עלות האירוע הוא מספר האורחים כמובן. לדוגמא: במידה ואתם חוגגים את אירוע בר המצווה עם 15 אנשים, הרי שתוכלו להגיע לירושלים במיניבוס. עם זאת, במידה ורשימת המוזמנים שלכם קצת יותר גדולה וכוללת 50 אורחים, עליכם כבר לשכור אוטובוס והעלויות בהתאם. כמות האורחים תשפיע גם על סכום הכסף שיהיה עליכם להשקיע בקייטרינג, מזכרות, עיצוב שולחנות וכיוצא בזה.

  • העונה בשנה – באירועים, גם העונה משפיעה על המחיר. המחיר שיוצע לכם ע"י חברת ההפקה (או הספקים אליהם תפנו ישירות), מושפע מהיצע וביקוש. חגיגת בר מצווה בכותל בסתיו או בחורף, תהיה זולה יותר בהשוואה לאירועי האביב והקיץ.


חגיגת בר מצווה בימי קורונה – איך עושים את זה?

למרות ההתרגשות הגדולה, אי אפשר להתעלם מענני חוסר הוודאות. הימים הם ימי קורונה, ולמרות מבצע החיסונים שמצליח מעל למצופה, נכון לכתיבת שורות אלו טרם ברור מתי יהיה ניתן לשוב ולחגוג אירועים. לשמחתכם, אירוע בכותל מתקיים תחת כיפת השמיים, כך שההנחיות הצפויות באשר לחגיגת אירועים, יהיו בהכרח רלוונטיות גם לאירועים בכותל.


עם זאת, סביר מאד כי תהיה הגבלה באשר למספר המשתתפים האפשרי באירוע, זאת במטרה למנוע התקהלות. לכן, היערכו מראש לאפשרות כי אירוע בר המצווה של ילדכם ייחגג באווירה אינטימית-משפחתית. מזל טוב!


25 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

ברכה לחבר בן 70

גדעון היקר, צברתי ניסיון מעשי בכתיבה של למעלה מאלפיים ברכות, נתקלתי בדרך בשלוש מאות עשרים ושבעה סוגי אנשים לפחות, המשותף לכולם היה ברור: כולם אוהבים לעזור לאחרים, כולם התברכו ביכולת נתינה, כולם מסוגלי

bottom of page