top of page

הברכה שקיבל תקליטן החתונה

חשבתם שרק חתנים וכלות מקבלות ברכות? תחשבו שוב! תקליטן לחתונה מוסיף צבע ייחודי, מוסיקה חשמל ואווירה מצמררת לכל אירוע ואירוע - וללא יוצא מן הכלל. יש לו את היכולת להעיף את רחבת הריקודים לעננים, להעניק חוויה ייחודית ועל הדרך לרגש אתכם בצורה בלתי-שגרתית!


למוסיקה יש חשיבות רבה לכל חתן ולכל כלה. ברגע שהיא טובה, איכותית ומרימה את הקהל, אין צורך ביותר מדי קישוטים, אוכל מפואר או נגנים, מספיק כמה שירים והווופ – יש לנו אירוע! תקליטן לחתונה ירים את הרחבה, ינגן שירים שכולם אוהבים ללא הפסקה, ובנוסף יצור עבורכם את הפסקול המושלם במחיר אידיאלי, מינימום זמן ומקסימום תמורה.


מתלבטים אם לקחת תקליטן לחתונה? לפניכם כמה יתרונות שיסייעו לכם להחליט בצורה נבונה:

  • תקליטן לחתונה יודע לעשות את העבודה בצורה איכותית, מכיר את השירים הכי פופולריים ומגיע לאירוע עם ציוד סופר מקצועי.

  • תקליטן לחתונות יודע לבחור את המוסיקה הכי ייחודית ולהתאים אותה לסגנונות המוסיקה שאתם והאורחים שלכם אוהבים.

·

מדובר בשירות לא יקר בכלל בהשוואה להוצאות האחרות של החתונה.


״תקליטן יקר, אם יכולנו לתת לך ציון על השירות שהענקת לנו ביום המרגש בחיינו, היינו נותנים לך 100/10 לא בגלל שאתה חתיך או מעניק מחירים אטרקטיביים, אלא דווקא בגלל שהצלחת לרגש אותנו בכלל ואת האורחים של בפרט!״


עם ברכות לא הולכים למכולת (אולי לגן עדן...), אך בכל אופן עבורי הברכה הייתה מרגשת, כיפית ובעיקר מעודדת – להמשיך לעשות את מה שאני אוהב. אם הייתי יכול להגיד לכם שניתן להסתמך על ״הדוד צביקה״ שיתקלט עבורכם, הייתי עושה זאת, אך המציאות מעט שונה ומראה לנו שלא ניתן לקיים אירוע ללא תקליטן, ובטח שלא חתונה!


צריכים די ג'יי מומלץ לחתונה שירקיד את האורחים עד למצב שהם לא ירצו ללכת הביתה? יש לכם סגנון מוסיקה ייחודי שאתם מעוניינים לתקלט, אך אתם לא מוצאים די ג'יי שקולע לראשכם? אל תחפשו עוד!

בין אם אתם רוצים חתונה בסגנון מזרחי, טכנו או בכלל לטיני, די ג'יי ליאור אילוק יבנה יחד אתכם את ״סט החתונה״ האולטימטיבי עבורכם.


תכינו את הרגליים, כי לשבת – זה ממש לא בא בחשבון!


22 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

ברכה לחבר בן 70

גדעון היקר, צברתי ניסיון מעשי בכתיבה של למעלה מאלפיים ברכות, נתקלתי בדרך בשלוש מאות עשרים ושבעה סוגי אנשים לפחות, המשותף לכולם היה ברור: כולם אוהבים לעזור לאחרים, כולם התברכו ביכולת נתינה, כולם מסוגלי

bottom of page