top of page

איך להפיק חוויית אירוע בלתי נשכחת

מי לא רוצה להפיק אירוע עוצמתי ומרגש עם חוויה מפנקת, קולינריה משובחת, אטרקציות מלהיבות, שייקח את המוזמנים למסע בלתי נשכח ויותיר בהם זיכרון משמעותי? המסע בדרך להפקתו של אירוע אקסקלוסיבי עובר בחשיבה אסטרטגית יצירתית, מציאת הלוקיישן האולטימטיבי, יציקת תוכן וערך מוסף, בחירות של הנאות, פעילויות, גימיקים שביחד יהפכו את החגיגה לגדולה מהחיים!



קרדיט-Photo by Samantha Gades on Unsplash


הרמה הבאה באירועי יוקרה


בתכנון והפקת אירועי יוקרה המקום משחק תפקיד חשוב. אתם רוצים קומפלקס שישדר אלגנטיות ותחכום, שיוכל להכיל בנוחות את כל המוזמנים במיוחד כאשר מדובר באירועים רבי משתתפים, שהעיצוב שלו יהיה מודרני ועכשווי, בעלת תשתית טכנולוגית חזקה ויסנוור ביופיו בכל פרט ואביזר מגופי התאורה דרך הרהיטים ועד פינות החמד המסתוריות.


במקרה של חתונה – חופה המרחפת על בריכת מים צלולים או עטופה בצמחייה עשירה, בכל אירוע -- מטבח בעל חלון דרכו ניתן לצפות בראווה במעדנים הנרקחים בזמן אמת לעיני הסועדים, רחבת ריקודים מושקעת ועושר וויזואלי פוטוגני.


חפשו מלכתחילה לוקיישן לאירועי יוקרה עם חוות דעת והמלצות חיוביות, התרשמו בעיניכם מסרטונים ותמונות ומהמקום בזמן אמת, באור יום ובחשיכה, וכמובן מהמסירות ומהמקצועיות של הצוות על מנת להבין שאכן הגעתם ליעד הנכון עבורכם. כדאי להתייחס גם לרב גוניות במתחם עצמו. כמו למשל, אזור חיצוני קסום לקבלת פנים באווירה רומנטית, גן תבלינים מבושם שמנתק מהשגרה ומוסיף למעטפת הפסטורלית, טרקלין ישיבה ששואב השראה מלאונג'ים עסקיים או ממלונות בוטיק וחלל רחב ידיים לסעודה ולתוכנית האומנותית. היצע רחב של אזורים בשפה עיצובית מעניינת שביחד יוצרים עניין וורסטיליות עבור האורחים.


מגע פרסונאלי ועיצוב קונספטואלי


המגע האישי היום בעל השפעה רבה על האטמוספירה באירוע ועל ההתאמה האישית שהופכת גם מקום בו חגגו בעבר למקום ייחודי שלכם עם גרסאות עיצוביות מקוריות של דקורציות, פריטי טקסטיל, לוגו או מיתוג בצבעוניות שבחרתם, תמונות של בעלי השמחה, קונספט שעושה הבדל בין אם מדובר בפורמט של עולם האגדות, תרבות אקזוטית, מסע בעקבות גיבורי על. חשבו איך כל הנושאים והתכנים מתורגמים ברמה העיצובית והתוכנית לאירוע בלתי שגרתי. בין אם מדובר בטקס בסגנון תה יפני לאירוע בשיק של המזרח הרחוק או הופעה של אומן שמתחבר במוסיקה שלו לנושא.החוויה הוויזואלית בעלת משמעות וכדאי ליצור אווירה ייחודית באמצעות אפקטים של תאורה, סידורי פרחים, קשת בלונים, מיצגים אומנותיים, אמצעי מולטימדיה ועוד.


חוויה קולינארית הוליסטית


היצירתיות הגסטרונומית – הביצועים הנועזים של השף, הרכיבים המשובחים של חומרי גלם עונתיים, מקומיים או ייחודיים, פיתוח מנות בפרזנטציה מעניינת – כל אלה יתרמו להצלחתו של אירוע יוקרתי. בדקו איך המקום עובד מהאספקט הגסטרונומי, האם השף והצוות של המטבח משתמשים בטכניקות בישול מיוחדות, כלי הגשה מסוגננים, מקפידים על אסתטיקה מיוחדת ויוצרים שילוב חושי ומענג של טעמים, ניחוחות ופרזנטציה לחוויה קולינארית מעוררת השראה, פוטוגנית וכמובן, אנינת טעם. התייחסו גם לנושא של הבר, מגוון רחב של משקאות וקוקטיילים אקזוטיים ויצירתיים בהתאמה אישית, אולי הדגמות בישול חיות והמלצות למוזמנים של חיבור נכון בין הדרינקים למעדנים. אל תתפשרו על אירוח מוקפד ומסור עד הפרט האחרון.

 

יוקרה בכל פינה


צאו לסיור במקום ובדקו איך היוקרה יכולה להשתקף בכל פינה ואלמנט מהטכנולוגיה המתקדמת שיכולה להוסיף קסם, ניתוק מהמציאות, ממד אחר דרך פינות הסבה אלגנטיות ואזורי מנוחה נינוחים בהם אפשר להירגע ולהתמסר להנאה, לייצר מינגלינג ואינטראקציה ועד שילוב של פריטים מעניינים עיצוביי. חשבו על הדרך בה תפתיעו ותרגשו בין אם ברקדנים שפותחים את האירוע, כנריות שמלוות את הזוג כל הדרך לחופה, סדנה חווייתית או מופע מבדר במיוחד, מזכרות מעניינות, עמדות צילום רב גוניות. שילוב מנצח בין סטייל לנשמה.

17 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

ברכה לחבר בן 70

גדעון היקר, צברתי ניסיון מעשי בכתיבה של למעלה מאלפיים ברכות, נתקלתי בדרך בשלוש מאות עשרים ושבעה סוגי אנשים לפחות, המשותף לכולם היה ברור: כולם אוהבים לעזור לאחרים, כולם התברכו ביכולת נתינה, כולם מסוגלי

bottom of page