top of page

מגמות בולטות בתכשיטים לנערות

המודעות לאופנה מתחילה היום בגיל צעיר ונערות רבות אלופות בסטיילינג ויוצרות מראה מנצח באמצעות מיקס אנד מאץ' בין פריטי לבוש לאביזרים משלימים. שילובים מרהיבים על בסיס ערכת גוונים מוגדרת, מוטיבים דומים, חומרי גלם שמתמזגים יחדיו וכמובן, אוספות תכשיטים ייחודיים שיוכלו לענוד לבית הספר, לאירועים, או כשמתחשק להן להוסיף טאץ' נוצץ.


חשוב מאוד לבחור תכשיטים לנערות שמתאימים לעור העדין והרגיש של הנערה, שהיא תוכל להרגיש אתם בנוח גם תוך כדי תנועה, בשיעורי ספורט, חוגים, מסיבות כיתה ויחמיאו לה ויתאימו לגילה. למרבה השמחה, יש היצע רחב של תכשיטים לנערות במגוון רחב של סגנונות: מעיצובים מינימליסטיים דרך מראה עשיר של שכבות ועד טבעות אמצע פופולאריות. כדי להכניס אתכן לעניינים, אספנו עבורכן סקירה של הבשורות המרעננות והעכשוויות בזירת התכשיטים למתבגרות. עלומים בסטייל!




קרדיט-Photo by Amin RK on Unsplash


בשיק אישי


הטאץ' הפרסונאלי כובש את הלב וגם את ההופעה ונערות רבות מעוניינות לעטות שרשרת בעלת תליון שיישא את שמן או האות הראשונה בלועזית של שמן הפרטי או שם משפחה או של דמות אהובה מתוך חייהן. שרשראות בציפוי זהב או כסף סטרלינג עם תליון מתנוסס ייחודי לחיזוק הקשר האישי.


דברים יפים באים בשכבות


המראה השכבתי לא יוצא מהאופנה וגם הנערות גילו את נפלאותיהן של עושר הרבדים, חיבורים בין מגוון צמידים בסגנון אקלקטי שכל צמיד מדבר שפה וויזואלית אחרת או שרשראות בשילובים יצירתיים כאשר אפשר לייצר משחקים מעניינים בין אורכים, צורניות, עובי לעומת דקיקות, שרשרת בסיס לצד שרשרת עם תליון דומיננטי וכדומה. ערבוב שעושה הבדל ומקפיץ את הלוק!


מהטבע באהבה


הטבע בשיא תפארתו ועוצמתו הופך לחגיגה אופנתית שכל אחת תאהב בכל גיל עם אלמנטים ששואבים השראה מתופעות טבע ומחקים צמיחה ומשגשגים בדגמים ייחודיים מחומרי גלם איכותיים דוגמת קונכיות וצדפים, כוכבים, פרחים, עלים ועוד.


נפגשות באמצע הדרך


טבעת אמצע הפכה לאחת הפייבוריטיות והמועמדות הנחשקות בקופסת התכשיטים של בנות העשרה. טבעת אמצע יכולה להשתלב עם כל טבעת אחרת כאשר יש לה מראה יותר מינימליסטי דקיק וקלאסי. חשוב שלא לבחור טבעת קטנה מדי, שלא תיעלם ותבלע בין הטבעות, אך גם לא ללכת על דגם מאסיבי וגרנדיוזי שיכביד יתר על המידה. קיימים עיצובים עם אבני חן ססגוניות ופנינים בשילובים שונים וטבעות חפות מאלמנטים.  


סוד הצ'וקר


הצ'וקר נחשבת לאחת השרשראות המועדפות, צמודה לצוואר, מחמיאה וטרנדית, שמעניקה לצוואר גם מראה ארוך יותר מכפי שהוא ויכולה להוסיף טוויסט מעניין לכל תלבושת. השרשראות הללו מגיעות בשלל עיצובים כך שכל אחת תוכל לגלות ולמצוא את השידוך האולטימטיבי עבורה מבין הרפרטואר של שרשראות מסוג זה.


תופסת חישוקים


עגילים מסוג חישוק אף הם נחשבים ללהיט על-זמני וטרנדי לאורך זמן בקרב בנות העשרה שילווה אותן גם בתהליך ההתבגרות בעיצובים מדליקים במגוון מרקמים, גדלים, עוביים וצורות מחישוקים מינימליסטיים קטנים ועד נועזים ויותר הצהרתיים לצד ליפופים בין חוליות – חישוקים כפולים עם תוספות ושדרוגים דוגמת שרשרת מחברת או פנינה צחורה.


עובר כחוט השני


מי שמחפשת טרנד קונספטואלי מחומר גלם בלתי צפוי ועם זאת – אהוב מאוד, צמידי החוט הם בדיוק מה שהיא ביקשה לעצמה. משולבים חרוזים עשויים מחוטים צבעוניים טבעיים או סינטטיים במראה רב גוני מרגש ומפתיע, גמישים ונעימים לענידה, כמעט בלתי מורגשים על הזרוע אבל תורמים בנוכחותם הצבעונית ומתאימים לכל עונה ולבוש.

בבחירת תכשיט חדש לנערה בחרו מותג מוביל, שמפגין יצירתיות בעיצובים, ומציע מבחר עשיר של דגמים מסוגננים בעמידות גבוהה מחומרים איכותיים במחירים מצוינים כולל שירות מסור, אספקה מהירה ותוצרת שגורפת מחמאות – שכל נערה תשמח לקבל ולענוד.

13 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

ברכה לחבר בן 70

גדעון היקר, צברתי ניסיון מעשי בכתיבה של למעלה מאלפיים ברכות, נתקלתי בדרך בשלוש מאות עשרים ושבעה סוגי אנשים לפחות, המשותף לכולם היה ברור: כולם אוהבים לעזור לאחרים, כולם התברכו ביכולת נתינה, כולם מסוגלי

bottom of page