top of page

מציאת מתנות מקוריות ומדליקות

החיפוש אחר מתנות יכול להתגלות די מהר בתור אתגר שקשה לפיצוח. לעתים איננו יודעים אפילו לשים את האצבע על מה אותו או אותה מקבל/ת מתנה ירצו, ולעתים אף לא בטוחים באיזה תקציב להתחיל.


האתגר איננו שמור אך ורק לימי הולדת הנחשבים למלאכת מחשבת בפני עצמה; אנו עלולים בהחלט להיכנס אל תוך בליל של מחשבות והתלבטויות גם בחיפושנו אחר מתנות לבן או בת הזוג לרגל יום נישואין או ציון אי אלו שנים יחדיו, לרגל עובד מצטיין אותו נרצה להוקיר על תרומתו לבית העסק ועד למתנות לידה. אם כך הדבר, כיצד מתחילים?



מתנות ליום הולדת


לא חייבים להידרש לתקציב גבוה

הטיפ הראשון והחשוב ביותר הוא ששוק המתנות גדוש בשפע של אפשרויות, ורובן אם לא מרביתן אינן מצריכות תקציבים גבוהים יתר על המידה.

דבר זה מאפשר לכם או לבחור במתנות בתקציב נוח אשר יתאים במיוחד עבורכם, או לחילופין במידה וייעדתם מבעוד מועד תקציב העומד על כמה מאות שקלים, לקנות מגוון של מתנות וכך לייצר מארז חגיגי, מפנק וגדוש בכל טוב.


האפשרות למיתוג

הדבר נכון בעיקר למוצרי קדמ ובהם עסקים מבקשים להטביע הקדשה או מיתוג עם לוגו לשם היוקרה עבור לקוחותיהם וספקים, אולם לא רק.

אתרי מתנות רבים המספקים מוצרים ומתנות קד"מ, עורכים זאת גם עבור לקוחות פרטיים בדמות חריטות שונות, הקדשות ושלל אפשרויות למסרים המותאמים באופן אישי למקבל או מקבלת המתנה.

זוהי דרך נפלאה לייצר הקדשה בעלת נימה אישית עבור בן או בת זוג החוגגים יום הולדת, וכן זוהי דרך נהדרת להוקיר תודה לעובד או עובדת מצטיינים עם הקדשה, הטבעת לוגו החברה וצירוף ברכה. היכולת למתג את המתנה משדרגת כמעט כל מוצר; פשוט ככל שיהיה, הרי שהנימה האישית משנה את כל הטון.


שימושיות היא שם המשחק

נסו להיכנס לנעליו או נעליה של מקבל/ת המתנה. מה הם היו רוצים לקבל, ויתרה מזאת: מה היה משנה להם ולו במעט את מהלך היום?

ניתן למצוא כיום שפע של מתנות שימושיות ומדליקות המאפשרות להקל על מלאכת הבישול או לשדרג אותה עם טכניקות חדשות. ישנן מתנות המאפשרות להקל על העבודה מול המחשב ולהפחית את כאבי הגב. ישנן מתנות המאפשרות להנעים את הצפייה בנייד עם מעמדים מדליקים ועוד.

כל אלו עונים לרוב על השם גאדג'טים, והם מביאים עמם פתרונות מדליקים, שימושיים ולעתים אף בסיסיים; מן הסוג שלעתים נשאל את עצמנו: איך לא חשבו על כך קודם לכן.


היכן מתחילים?

חיפוש קצרצר ברשת אחר מתנות מקוריות, יוביל אתכם למגוון רחב של אתרים שונים ובהם תוכלו למצוא את מבוקשכם.

אפשר גם לחפש ישירות באתרים ייעודיים דוגמת אורו-טריידינג מתנות מקוריות אשר כולל בתוכו מגוון של קטלוגים מדליקים, מקוריים ובמחירים משתלמים במיוחד.


23 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

ברכה לחבר בן 70

גדעון היקר, צברתי ניסיון מעשי בכתיבה של למעלה מאלפיים ברכות, נתקלתי בדרך בשלוש מאות עשרים ושבעה סוגי אנשים לפחות, המשותף לכולם היה ברור: כולם אוהבים לעזור לאחרים, כולם התברכו ביכולת נתינה, כולם מסוגלי

bottom of page