top of page

משקאות חריפים - כך תבחרו אותם נכון למסיבה הקרובה

יש לכם יום הולדת בקרוב ואתם רוצים לקיים אירוע מטורף? או שסתם מצאתם תירוץ למסיבה כדי לארח אצלכם חברים ומשפחה? אם התחלתם לעסוק בתכנון מסיבה מתקרבת, אחת ההחלטות שתצטרכו לקבל היא איזה משקאות להגיש. ישנם שלל גורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת המשקאות השונים, החל מסוג המסיבה ועד להעדפות האורחים. הנה כמה סוגי משקאות מומלצים ולמי הם יכולים להתאים


בירה

זוהי בטח הבחירה הבסיסית ביותר, אבל זה בגלל שבירה תמיד עובדת. כולם אוהבים אותה, היא יורדת טוב בגרון, היא לא יקרה מדי- וגם לא משכרת מדי. יש כל מיני סוגים שונים של בירה, מלאגר בהיר ועד סטאוט כהה, כך שכל אחד יכול למצוא את הבירה שהוא הכי מתחבר אליה. בנוסף, בירה היא מושלמת למסיבות מכיוון שניתן להגיש אותה בבקבוקים אישיים- כך שכל אחד יכול לקחת אחת ולזרוק לפח כשהוא מסיים. בירה הכי מתאימה למסיבה שבה יש קהל אורחים מגוון, ואתם רוצים לקלוע לכמה שיותר טעמים.


רוצים להכיר עולמות חדשים של בירה משובחת? אתם יותר ממוזמנים לאתר don anton.


יין

יין הוא גם בחירה פופולרית מאוד למסיבות. מדובר במשקה שמשתלב טוב מאוד עם סוגים שונים של מאכלים, לא צריך לשתות המון ממנו בכדי להיות בראש טוב ויש סוגים שונים שלו כך שניתן להתאים בינו לבין האורחים. אם אתם רוצים ללכת על ערב קליל יין לבן חצי יבש או בקבוק רוזה יעשו את העבודה.


רום

רום הוא משקה כיפי שיכול להתאים למסיבות וזאת ממגוון סיבות. קודם כל, ניתן להגיש אותו בתור צ'ייסר או בתור קוקטייל, כך שאופציות ההגשה מגוונות. דבר שני, רום הוא משקה אלכוהולי יחסית זול ועל כן הוא ידידותי לתקציבים נמוכים. בנוסף, זהו משקה חריף שפופולרי בקרב גברים ונשים כאחד.

אם אתם רוצים להכין קוקטיילים במסיבה- מוחיטו ופינה קולדה יכולים להשתלב נהדר- ורום הוא האלכוהול הבסיסי בהם.


טקילה

אם אתם מחפשים משקה למסיבה שהוא מעט יותר הרפתקני- טקילה יכולה להתאים לכם. משקה חריף זה עשוי מאגבה ויש לו טעם ייחודי. על כן זוהי דרך לתבל את המסיבה שלכם. אפשר לשלב אותו בקוקטיילים שונים, כמו מרגריטות, ואולי להגיש לצידו מגוון נשנושים מקסיקניים.


וודקה

איך אפשר לדבר על משקאות חריפים בלי להזכיר וודקה? מדובר במשקה שאוהב לככב במסיבות. וודקה עשויה מדגנים ויש לה טעם נקי, חלק ויחסית נייטרלי. יש שלל קוקטיילים שמשלבים בתוכם וודקה ותוכלו לבחור להכין כמה מהם. וודקה היא גם יחסית זולה ומתאימה למגוון רחב של אנשים.


טיפים נוספים

שימו לב שתמיד כדאי להגיש לצד אלכוהול קצת אוכל ונשנושים. לשתות על בטן ריקה זה לא מומלץ! בנוסף, למרות שאלכוהול הוא במרכז- כדאי תמיד להוסיף גם מים ומשקאות קלים אחרים כדי לתת לאורחים מעט הפוגה.

9 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

ברכה לחבר בן 70

גדעון היקר, צברתי ניסיון מעשי בכתיבה של למעלה מאלפיים ברכות, נתקלתי בדרך בשלוש מאות עשרים ושבעה סוגי אנשים לפחות, המשותף לכולם היה ברור: כולם אוהבים לעזור לאחרים, כולם התברכו ביכולת נתינה, כולם מסוגלי

bottom of page