top of page

מגשי אירוח – הפתרון הפשוט לחגיגה מושלמת

אנחנו יכולים לפלפל כל חגיגה בשלל שירים שילוו את המוזמנים והמוזמנות, ובשלל קישוטים ועיטורים כגון בלונים אשר ישרו עלינו אווירה קלילה במיוחד. אולם בסופו של יום, ישנו דבר אחד ויחיד אשר יכול להפוך כל חגיגה לכזאת שנצרבת היטב בזיכרונם של המוזמנים והמוזמנות.

נשים את כל הפלפולים והקישוטים בצד, כאשר האוכל הוא ערב לחך, כל החגיגה מקבלת על עצמה נופך חדש ומזמין הרבה יותר.

בקייטרינג תמרים: https://www.protamar.com/ שמחים להציע את מיטב מגשי האירוח כאשר מדובר בפתרון פשוט ונפלא אשר מסיר מעל המארחים את הטרחה הרבה הכרוכה בבישולים, ומאפשר לכולם ככולם ליהנות יחדיו יחד עם כל החוגגים.

ראובן גד, הבעלים של קייטרינג תמרים מסביר במאמר הבא על הסוד הקסום שטמון במגשי אירוח מוצלחים. כאלו שמביאים עמם טעמים מיוחדים במינם.

הכול מוכן, מסודר ומצולחת

מגשי אירוח הם למעשה שירות קייטרינג לכל דבר ועניין, רק שכאן מפשטים את הנושא אף יותר ומסירים את הצורך בעמדות אירוח, במגישים או במלצרים.

כל המגשים מגיעים אחד אחד כאשר הם מסודרים באופן מעורר תיאבון. כל שהמארחים צריכים לעשות הוא להניחם אחר כבוד על שולחן האוכל והרי לכם בופה בלתי נשכח שמעורר את התיאבון כבר מן המבט הראשון.

חברות הקייטרינג דואגות היטב להכין את מגשי האירוח כך שיותירו אימפקט על המוזמנים והמוזמנות. והטעמים? הנראות לא תאכזב מן הרגע שבו תבדקו את שלל המאכלים.

טריות היא מילת הקסם

לא משנה באילו תבלינים נשתמש, ולא משנה עד כמה נאזן את הטעמים, הרי שבסופו של יום כל מאכל באשר הוא, פשוט ומורכב, מוכרח להתבסס על חומרי גלם טריים.

במגשי אירוח, עולה לא פעם התהייה אם האוכל שהוכן מבעוד מועד הוא טרי או שמא המתין שעות ממושכות קודם לכן.

בקייטרינג תמרים לשם הדוגמה, דואגים להכין את מגשי האירוח סמוך ככל הניתן אל האירוע ולהוציא אותם במשלוח מיוחד וייעודי. כך, האוכל למעשה יוצא הישר מן המטבח אל השליח ומשם מגיע אל צלחותיהם של המוזמנים והמוזמנות.

היופי שטמון במגוון

יש לכם מוזמנים צמחוניים או אולי טבעוניים? מחפשים לשים יותר דגש על מאכלים קלילים וכמה קינוחים שישדרגו את האירוח?

היופי שטמון במגשי האירוח הוא בכך שהם מאפשרים לנו ליהנות משפע אדיר של טעמים שונים, והכול ארוז ומוכן לאכילה. ממנות ראשונות, דרך משניות ועיקריות ועד לקינוחים; ניתן למצוא מגשי אירוח הכוללים מנות בשרניות ונהדרות, מנות חלביות נפלאות וערבות לחך ועד לקינוחים שנדמה כאילו וזה עתה הוציאו אותם מן המטבח של הקונדיטוריה.

חברות קייטרינג רבות דאגו במרוצת הזמן לייצר מנות המתאימות לצמחונים וטבעוניים, כאשר בתמרים שכרו את שירותיה של שפית המתמחה בבישול הטבעוני והצמחוני בעבור מגוון מנות עיקריות ועד לקינוחים מעוררי תיאבון.

כל מה שנשאר הוא פשוט להזמין את המאכלים שילוו את המוזמנים והמוזמנות, ובתיאבון!

14 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

ברכה לחבר בן 70

גדעון היקר, צברתי ניסיון מעשי בכתיבה של למעלה מאלפיים ברכות, נתקלתי בדרך בשלוש מאות עשרים ושבעה סוגי אנשים לפחות, המשותף לכולם היה ברור: כולם אוהבים לעזור לאחרים, כולם התברכו ביכולת נתינה, כולם מסוגלי

bottom of page