top of page

טיפים לברכות בלתי נשכחות על יד עמדת צילום סלפי

הרגש הבולט בכל חתונה, בר מצווה, בת מצווה, ברית מילה או דווקא בריתה הוא שמחה. זו כמובן תחושה טבעית: הלוקיישן מרשים, המוזיקה מקפיצה, האוכל טעים, כולם לבושים יפה, האנרגיות גבוהות ויש גם התרגשות בזכות הרגע המשמעותי בחיים. במקביל מופיעים לפעמים גם רגעים של מבוכה, בגלל הצורך לברך. גם התחושה הזו טבעית, אבל עם הטיפים המועילים כאן בעמוד הברכה שלכם תהיה בלתי נשכחת, בדיוק כמו האירוע עצמו.




אלבום ברכות מקורי ע"י עמדת צילום באירוע


העצה הראשונה לברכות מקוריות – היא להציב עמדת צילום סלפי בכניסה לאירוע, לעמדת צילום יגיעו האורחים יצטלמו על המקום, העמדה תדפיס להם תמונה, עותק אחד ע"ג מגנט ועותק שני מצמידים לאלבום תמונות וכותבים ברכה (אלבום תמונות פיזי) . כאשר מצטלמים חשוב להיות ספונטניים בלי לתכנן יותר מדי (אבל כן לקרוא קודם את כל ההמלצות שלנו), וכתבו באלבום לחתן או כלת השמחה מה אתם חושבים עליהם ומה אתם מאחלים להם לרגל האירוע המיוחד בחייהם.


תהיו אמיתיים


טיפ שני הוא להיות אמיתיים. מן הסתם כשמברכים מי שהגיע לגיל בר מצווה או מי שלפני 8 ימים ילדה בשעה טובה בן מתמקדים בדברים החיוביים ומשאירים בצד ביקורת אם יש, אבל המחמאות צריכות להיות אותנטיות. ברכה אמיתית, כזו שמבליטה את הטוב באדם ובסיטואציה בלי לזייף, היא הברכה המרגשת והמשמחת ביותר.


תזכרו את התרומה העצומה של הכרת תודה


רגע לפני שאתם מגיעים אל עמדת צילום סלפי או כל עמדת צילום אחרת שהוצבה באולם, ומתכננים את הברכה, תזכירו לעצמכם שהכרת תודה היא נכס יקר. התועלת היא לא רק למי שמכירים לו תודה, אלא גם לנו: כשאנחנו מודים על הטוב בחיינו אנחנו מעניקים לעצמנו מתנה חשובה והיא תזכורת לגבי הדברים החיוביים שיש לנו. הגישה הזו מבטיחה ברכה מוצלחת.


אל תפחדו לפרט (אבל לא לחפור…)


ברכה שכוללת פרטים ספציפיים לגבי כלה, לגבי ההיכרות בין בני הזוג שהחליטו להינשא, הילדות של בת 12 וכו' מייצרת יחס אישי. כלומר, לא עוד ברכה כללית שאפשר להגיד לכל אחת ואחת, אלא כזו שמכוונת ספציפית למי שהזמינו אתכם להשתתף באירוע שלהם. בהתאם כדאי להכין מראש פרט כזה ולהשתמש בו, אבל לא להאריך יתר על המידה.


מה כדאי להגיד בברכה לחתונה?


בברכה לחתונה מומלץ להדגיש את המסע. בחיי נישואין יש רגעים מאושרים וגם רגעי שפל, והחוכמה היא להתמודד גם איתם. כדאי גם לציין את כוחה של האהבה, ואת המרכיבים שמחברים בין בני הזוג ואת זה שזיהיתם מיד שמדובר בשידוך מושלם (בתנאי שזה באמת קרה, כמובן).


מה חשוב לכלול בברכה לבר/בת מצווה?


גיל 12-13 הוא שלב מתעתע בחיים. מצד אחד הנער או הנערה כבר מרגישים מבוגרים, ומצד שני הם עדיין ילדותיים, לפעמים מאוד. זה גם המוקד של הברכה המומלצת, להדגיש את יופיו של השילוב הזה ושזה בסדר להרגיש מבולבלים לפעמים. טיפ נוסף: אם יש לכם סיפור מצחיק על חתן/כלת האירוע, זה הזמן לשלוף אותו (ולספר אותו מתוך חיבה!).

12 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

ברכה לחבר בן 70

גדעון היקר, צברתי ניסיון מעשי בכתיבה של למעלה מאלפיים ברכות, נתקלתי בדרך בשלוש מאות עשרים ושבעה סוגי אנשים לפחות, המשותף לכולם היה ברור: כולם אוהבים לעזור לאחרים, כולם התברכו ביכולת נתינה, כולם מסוגלי

bottom of page