top of page

מזל טוב להולדת הבת! ברכות, איחולים וארגון אירוע

עודכן: 17 ביוני 2022

בת נולדה, אושר למשפחה! לרגל הולדתם בתכם היקרה, לאחר תשעה ירחי לידה, הרשו לנו לאחל לכם את מיטב הברכות, מיטב האיחולים ואת כל הנחת שבעולם. נאחל לכם שתדעו יחד אין ספור רגעים מרגשים של אהבה, חיוכים ושמחות. חיים מלאי מתיקות כדבש, עם צחוק ושמחה. וכעת, לאחר שקיבלתם מאיתנו צרור של איחולים, מגיע לכם דבר מה נוסף. קבלו צרור עצות וטיפים, לארגון אירוע בריתה מוצלח. ואפילו אם עורכים אירוע קטן, אין סיבה שהוא לא יסב לכם אושר רב.

בלונים מעוצבים צבעוניים ויפים

אם את אולמות החתונה מקובל לעצב בפרחים, את אירוע הבריתה הרבה יותר נעים לעצב עם בלונים. אפשר לעצב בלונים לבד, אבל הרבה יותר פשוט להיעזר בחברה לעיצוב בלונים. אגב, אם לא עורכים בריתה גדולה מחוץ לבית, עדיין אפשר לעצב את הבית עם בלונים מרהיבים, כדי לקבל בשמחה את הבת הקטנה. ובאירוע עצמו ולא לשכוח מגנטים לאורחים. מגנטים לבריתה מעניקים לאורחים מזכרת מהאירוע, שיוכלו להמשיך להשתתף בשמחתכם אף לאחר שהאירוע נגמר.

צילומים מרגשים ואלבום מרהיב

לקראת הבריתה, צריך לחשוב על תיעוד האירוע בעזרת צלם מקצועי. נכון שלכל אחד מאיתנו (כמעט) ישנה מצלמה די מקצועית בתוך המכשיר הסלולרי הצמוד, אך זה לא מספיק. נכון שהילדה עדיין קטנטנה, אבל צילומי האירוע המרגש ילוו אתכם ואותה לאורך כל החיים. לאחר האירוע ניתן להפוך את כל הצילומים לאלבום נאה, דיגיטלי או רגיל. אפשר לשכור שירות של מעצבי אלבומים מקצועיים או לעצב בעצמכם – תלוי בתקציב שלכם ובזמן הפנוי שתרצו להשקיע. ואם אתם, אגב, משקיעים באלבום, ודאו שיש בו ברכות ליום הולדת, כמובן.

שווה להשקיע בקינוחים מתוקים

בריתה לא חייבת לרושש אתכם. לא כולם יכולים להרשות לעצמם את האירוע הכי נוצץ. הרי ידוע שלגדל ילדים בישראל זה לא הדבר הזול ביותר (למעשה, ההפך – זו הוצאה די כבדה). אז קבלו טיפ מנצח. אפילו אם אתם מזמינים קייטרינג לא הכי יקר שיש, השקיעו בשולחן קינוחים מדהים באירוע. בסופו של דבר, מה שהאורחים זוכרים זה את המנה המיוחדת ביותר אז למה שזה לא יהיה הקינוח? חוץ מזה, אין כמו משהו מתוק באירוע, שיסמל חיים של מתיקות וטוב, לבת הקטנה ולכל המשפחה. אם יש לכם תקציב ותרצו להשקיע יותר גם במנות הפתיחה ובארוחה מלאה, זו כמובן זכותכם המלאה.

אולם או מסעדה, העיקר שיהיה שמח

את אירוע הבריתה עצמו אפשר לקיים באולם שמחות ואירועים, בגן אירועים או במסעדה. לא מעט מסעדות מוכנות לערוך אירועים בגודל בינוני או אפילו קטן, כך שזו בהחלט אופציה טובה. במידה ויש לכם חצר פרטית (או לאחד הקרובים), ניתן להשכיר אוהל לאירועים ולערוך את האירוע במקום. מה שחשוב, זה שתתאימו את הכל למספר המוזמנים שלכם ולתקציב שנוח לכם. ועוד יותר חשוב וזה בעצם העיקר, שיהיה לכם בשמחה.

19 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

ברכה לחבר בן 70

גדעון היקר, צברתי ניסיון מעשי בכתיבה של למעלה מאלפיים ברכות, נתקלתי בדרך בשלוש מאות עשרים ושבעה סוגי אנשים לפחות, המשותף לכולם היה ברור: כולם אוהבים לעזור לאחרים, כולם התברכו ביכולת נתינה, כולם מסוגלי

bottom of page