top of page

מזמינים קייטרינג לאירוע? הנה 5 טיפים שכדאי לכם לקחת בחשבון

אירוע משמח ומרגש מתקרב בצעדי ענק והגיע הזמן להזמין לקראתו קייטרינג? אנחנו יודעים כמה קייטרינג מוצלח הוא פרמטר חשוב להצלחתו של אירוע, ועל כן החלטנו להעניק לכם כמה טיפים לפני שאתם מזמינים קייטרינג


1. לבחור את סגנון ההגשה

בתחום הקייטרינג יש מספר סוגים שונים של הגשות. יש את סגנון הבופה, בו ממקמים כמה עמדות והאורחים מגיעים אליהן בכדי להעמיס אוכל על צלחותיהם. יש הגשה לשולחן, בה על שולחנות האירוע ממוקמות מראש מספר מנות, ואת המנות העיקריות המלצרים מגישים לשולחן על פי בחירת האורחים. כדאי לבחור מראש מה מתאים יותר לאופי האירוע שלכם, כמה אנשי צוות אתם רוצים שיסתובבו בחלל וכדומה.


מעוניינים להתרשם מסגנונות הגשה שונים? היכנסו עכשיו לאתר meatnow.


2. סגנון האוכל

כפי שאתם ודאי יודעים, קיימים המון סוגים שונים של מטבחים. אחד הדברים שיעזרו לכם לצמצם את רשימת חברות הקייטרינג היא בחירה בסוג המטבח המועדף עליכם ועל האורחים. יש מטבחים שמתמחים בבשרים ויוכלו לספק לאורחים שלכם סטייקים עסיסיים, מטבחים חלביים עם שלל פסטות מצוינות, מטבחים עם נטייה לאוכל אתני מסוג זה אחר כמו אוכל מזרחי, מקסיקני וכדומה. יש אפילו חברות קייטרינג שמתמחות בעשיית מנה אחת ספציפית- לדוגמה קייטרינג שמספק עמדות של פיצה בטאבון. אז חשבו ביניכם לבין עצמכם מה נשמע לכם הכי טעים- ורק אחר כך חפשו את הקייטרינג הנכון.


3. תקציב

אין מה לעשות, בחירות תקציביות הן חשובות מאין כמותן. בכדי לחסוך בכסף בתחום האוכל, חשוב שתשבו מראש ותבינו מהם בדיוק הצרכים שלכם. כמה אורחים הולכים להגיע לאירוע? האם האירוע מתקיים בערב וצריך להגיש ארוחת ערב מלאה או שמדובר באירוע ביניים וניתן להגיש נשנושים בלבד? האם אתם יכולים להסתפק במטבח פשוט ומבוסס ירקות בכדי לחסוך עלויות? ברגע שתדעו את כל הדברים הללו תוכלו לדבר עם חברות קייטרינג שונות ולקבל הצעות מחיר. שימו לב גם שמומלץ לעשות השוואות מחירים בכדי לקבל את ההצעה הטובה ביותר.


4. טעימת התפריט מראש

יצא לכם שתיאור מסויים של מנה בתפריט היה נשמע לכם מדהים אבל אז כשהזמנתם אותה הבנתם שהיא לא באמת טעימה? בכדי למנוע מקרים כאלה מומלץ לבקש מהקייטרינג להגיע לטעימות מראש. הם יוכלו להציג בפניכם את המנות המרכזיות שהם מגישים ואתם תוכלו לבדוק האם הן מתאימות לכם!


5. תכנון זמנים וסגירת כל הפרטים מראש

הדבר הכי חשוב לתפקוד נכון במהלך אירוע הוא סגירת כל הפרטים שניתן מבעוד מועד. מהי שעת ההגעה של הקייטרינג? כמה זמן לוקח להם להתארגן? כמה אנשי צוות מגיעים? האם הטיפ כלול בהצעת המחיר או שיש להביא אותו בנוסף? ברגע שהכל יהיה מסודר ומאורגן מראש לא ישארו שום סימני שאלה לאירוע עצמו ותוכלו להיות רגועים וליהנות מהאוכל!

10 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

ברכה לחבר בן 70

גדעון היקר, צברתי ניסיון מעשי בכתיבה של למעלה מאלפיים ברכות, נתקלתי בדרך בשלוש מאות עשרים ושבעה סוגי אנשים לפחות, המשותף לכולם היה ברור: כולם אוהבים לעזור לאחרים, כולם התברכו ביכולת נתינה, כולם מסוגלי

bottom of page