top of page

איך חוגגים יום הולדת לעסק? ואיך מברכים את הלקוחות?

כאשר אתם פותחים בית עסק, אתם למעשה לא רק עוסקים בתחום בו יש לכם הרבה ידע והעמקה, אתם לא רק עושים את מה שאתם יודעים לעשות בצורה הטובה ביותר. אלא, אתם מקימים סוג של 'משפחה'. כלומר, אם אתם רוצים להמשיך ולקיים את העסק לפרק זמן משמעותי, אתם חייבים ליצור סוג של קהילה. המבוססת על הקשר שלכם אל הלקוחות שלכם. חגיגות יום הולדת לעסק היא הזדמנות מדהימה להזכיר לעובדים כמו גם ללקוחות, איזו דרך מדהימה עבר העסק ועד כמה כל לקוח חשוב לכם באופן אישי.




אז אל מי כדאי לפנות?


אז אנחנו רוצים לדבר על כמה מעגלים של מי שאנחנו רוצים להזכיר להם את חגיגות יום ההולדת של העסק. המעגל הרחב ביותר, זה מעגל הלקוחות הפוטנציאלים. אלו שאולי שמעו על העסק בחטף או מי שיכולים ליהנות מהמוצרים שלכם ועדיין לא רוכשים מכם את המוצרים שלכם. יום הולדת לעסק זו הזדמנות מצויינת להזכיר לכל מי שעדיין לא רכש מכם את המוצרים עד כמה הדבר בו אתם עוסקים יכול להיות רלוונטי עבורם. בשביל זה שווה להשקיע במבצעים מיוחדים במטרה של יצירת לידים לעסק. כלומר, עכשיו הזמן ליצור מבצעים שקשה לסרב להם ולהפיץ אותם באמצעות כתבות יח"צ, הטמעת כתבות באתרים קיימים, ועוד!

בעזרת דרכים אלו הלקוחות החדשים יגיעו אליכם ויראו מה אתם יכולים לעשות עבורם. כמובן, אפשר גם לפנות אל קהל לקוחות רחב דרך גוגל או הרשתות החברתיות.

עכשיו הזמן לברך את הלקוחות עצמם

זו יכולה להיות מי שרכשה מכם קורס לפני שנה או מי שרכש מכם מוצר לאחרונה, זה לא משנה. יום הולדת לעסק היא הזדמנות נהדרת לכתוב משהו מהלב. להזכיר להם ולכם כי בלי הלקוחות שלכם, העסק לא יצליח להחזיק מעמד לאורך זמן. אתם יכולים כמובן לשלוח את הברכה מעוצבת, בצבעים המאפיינים את בית העסק וכן הלאה. זה אולי נראה לרגע מיותר, אבל זו דרך נהדרת להזכיר ללקוחות איזו דרך נפלאה עברתם יחד ואת העובדה כי אתם, בעלי העסק, זמינים עבורם לכל שאלה מתי שרק ירצו. אתם הרי נמצאים פה תמיד כדי להעניק להם שירות מצוין.

תוכלו להשתמש בתוכנת עיצוב כמו CANVA בשביל ליצור עיצוב מושקע ומיוחד, בקלי קלות!

אל תשכחו לברך את העובדים שלכם בדרך

כל מנהל של עסק מצליח יודע זאת היטב. בלי העובדים שלנו, לעסק אין זכות קיום לכשעצמו. תחילת שנה, חגיגות יום הולדת לעסק וכן הלאה, זו הזדמנות מדהימה פשוט להגיד לעובדים תודה. מה אפשר לכתוב להם? הכי פשוט. תכתבו להם את מה שיוצא לכם מהלב. תגידו להם כי אתם מודים להם על שעות ארוכות של עבודה אינטנסיבית. תודו להם על מתן תשומת לב לפרטים, על החשיבה בגדול ועל כך שכל אחד מהם קם בכל בוקר מתוך ניסיון לתת את הכל עבור ההצלחה של בית העסק לאורך הזמן. אם אתם מחפשים השראה נוספת לברכות לעובדים, לחצו על הלינק!

זכרו את עצמכם בתוך כל זה

בתור בעלי עסקים אנחנו כל הזמן חושבים על היעד הבא. אנחנו כל הזמן עסוקים במה שעדיין לא הצלחנו להגשים. אבל ביום הולדת לעסק, אתם מקבלים את ההזדמנות להגיד גם לעצמכם תודה. לפעמים התודה הזו יכולה להיאמר בשקט אבל אנחנו דווקא היינו ממליצים לכם לקחת כמה רגעים ולכתוב לעצמכם כמה מילים. כתבו לעצמכם עד כמה אתם גאים בעצמכם על המקום אליו הצלחתם להגיע אחרי שעות ארוכות של עבודה בהתמדה אין סופית. אחלו לעצמכם כי גם השנה הבאה תביא איתה שפע, ברכה ויצירה פורה.

מזל טוב!

14 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

ברכה לחבר בן 70

גדעון היקר, צברתי ניסיון מעשי בכתיבה של למעלה מאלפיים ברכות, נתקלתי בדרך בשלוש מאות עשרים ושבעה סוגי אנשים לפחות, המשותף לכולם היה ברור: כולם אוהבים לעזור לאחרים, כולם התברכו ביכולת נתינה, כולם מסוגלי

bottom of page