top of page

בימים בהם קשה לחשוב על אירועים, אם כבר החלטת להתאוורר ולהתחדש, עגילים לאירועים היא הדרך

ככל שהימים נוקפים מאז נחת עלינו השביעי באוקטובר, אנחנו מוצאים ומוצאות שאם ישנו עניין שניתן לקרוא לו 'אבחנה חברתית פשוטה', יהיה זה שיותר ויותר אנשים מנסים לעשות את הכי טוב שלהם בכדי להתמודד ולחזור לשגרה מסוימת.

 

ואמנם נכונה היא העובדה כי אירועים שמתקיימים בתקופה זו, מתרחשים ברמת עצימות קצת יותר נמוכה או בבסיסי צה"ל השונים, אך בסוף, בסוף הרי ברור לנו שהאהבה מנצחת ותמשיך לנצח; הצורך הזה לאסוף את עצמנו, לאהוב את החיים, ולהקדיש את חיינו למען המשפחה, הקרובים לנו והארץ שלנו לא פוסח על אף אחד ועל אף אחת מאיתנו.

 

וכשמדברים על שגרה ועל משפחה, הרי שברור לכולנו שאירועים הם עניין שלעולם לא יפסיק, ואנחנו אפילו מלאי-הודיה על הדבר הזה; אירועים משמעותיים טוויים ושזורים במסע חיינו והם כאן כדי להישאר. ואחרי שאמרנו את זה, נגיד גם את זה: אם בתוך כל מה שקורה בארץ לאחרונה אתן מוזמנות לאירועים ובא לכן להתחדש בתכשיטים לאירועים, תרגישו הכי טוב לגבי זה, כי זה פשוט עושה טוב על הלב, ואנחנו צריכות את השמחות האלו כמו אוויר לנשימה.בשורות הבאות נספר לכן על מספר עיצובים של עגילים לאירועים, 100% כחול לבן, מחנות התכשיטים אונליין - TheyDream , של הצורפת אסנת עמבר.

 

 

עגילים שמתאימים לאירועים? הכירו את TheyDreamכשאסנת עמבר הקימה את "ת'יידרים" – חנות תכשיטים אונליין, לפני כמעט עשור, כל מה שעמד לנגד עיניה היה הרצון לשמר רגעים מיוחדים שלה ושל אנשים שקרובים אליה בדמות עיצוב תכשיטים. מאחורי כל קולקציית תכשיטים שאסנת עיצבה או מעצבת עומד סיפור. ובדיוק מהמקום הזה, רצינו לדבר, לצלם, לחוש ולהראות לכן כיצד יצא שעיצובי-עגילים רבים של עמבר מהווים קניה חכמה כשמדובר בעגילים לאירועים. שנתחיל?

עגילי חישוק מכסף סטרלינג 925 או כסף מצופה זהב 

נתחיל מעגילי "ונוס": עגילי חישוק בינוני עם מעין כדור (ממש כמה נגה). עגילים מיוחדים לאירועים כמו שלא מעט מהלקוחות של TheyDream מציינות בפני אסנת. מדובר כאן בעגיל ג'יפסי עם הרבה נוכחות.עגילי ונוס עשויים כסף, או כסף בציפוי זהב 24 קראט ובעובי 1 מקרון.

ניתן להזמין את עגיל-האירועים הזה עם כדור בשלושה גדלים שונים: א. 8 מ"מב. 10 מ"מג. 14 מ"מ



בתמונה: (צילום: ולרי בלקינד) עגילי ונוס – עגילי כסף לאירועים בציפוי זהב 24 קראט

 

"עגיל חישוק גדול - מילקי וויי":

כאן כבר מדובר בעגיל חישוק גדול, מה שהרבה בנות מכירות כעגיל ג'יפסי. אסנת מספרת שהרבה בנות מתארות אותו כ"עגיל הכי מושלם לאירועים". גם כאן מדובר בעגיל מכסף, או כסף מצופה זהב 24 קראט בעובי של 1 מקרון, ונספר לכן שקוטרו של העגיל המיוחד הזה הוא 55 מילימטרים, עוביו 2 מ"מ, וקוטר הכדור בתחתית העגיל הוא 18 מ"מ.



בתמונה: (צילום: יעל רזנר) עגילי מילקי וויי – עגילי חישוק גדולים לאירועים. כסף, או כסף בציפוי זהב צהוב 24 קראט

 





עגילי "פלאנט"

עגיל "פלאנט" הוא עגיל חישוק פרונטלי, והוא בעל קוטר חישוק של 23 מ"מ. הכדור התלוי הוק בקוטר של 14 מילימטרים, והאורך של העגיל בסך-הכל הוא 3 סנטימטרים. ניתן לבחור גודל: לארג' או אקסארה-לארג', ומבחינת החומרים – מדובר גם כאן בעגיל כסף כמפורט למעלה, או כסף מצופה זהב צהוב 24 קראט בעובי של 1 מקרון. בצניעות המתבקשת, צריך לומר שאם אתן מחפשות עגילי חישוק זהב לאירועים, "פלאנט" יעשה שהרבה מהמבטים יופנו אלייך. יש בנות שיכנו אותו עגיל סטייטמנט.



בתמונה: (צילום: יעל רזנר) עגילי פלאנט – עגילי חישוק פרונטלי עם כדור לאירועים. עשויים כסף, או כסף בציפוי זהב צהוב 24 קראט

 

 

עגילי "פול מון"

אם אתן מחפשות עגיל סופר מיוחד לאירועים, עגיל ג'יפסי שיש בנות שפשוט מכורות אליו. נספר לכן שאצל אסנת ראינו גם את עגילי "פול מון" – עגיל חישוק "תלוי", בעל חישוק שהיקפו פחות מ-360 מעלות, ובהיקפו של החישוק ארבעה כדורים עדינים. מהצד שלנו, נוכל לומר שמדובר ביצירה מעוררת השראה, לחלוטין עגיל ששווה לענוד לאירוע משמעותי בחיים. העגיל היפהפה הזה מגיע בארבעה גדלים, והוא עשוי כסף, או כסף מצופה זהב צהוב 24 קראט בעובי של 1 מקרון.



בתמונה: (צילום: אסנת עמבר) עגילי פול מון – עגילי חישוק לא שלם עם 4 כדורים.

 

 

עגילי "מג'יק"

אם אתן עדיין איתנו ואתן מחפשות עגילים עדינים וקלאסיים בעלי נוכחות מרשימה ואפקט וואווו, חשוב שתכירו את העיצוב הבא מאת TheyDream:עגילי מג'יק הם עגילי חישוק שבמרכז התחתון שלהם עיצבה אסנת דמות של קרן משובצת 6 אבני ספינל בגודל 1.1 מ"מ. עגיל הסטייטמנט הזה זמין בארבעה גדלים (קוטר) שונים – זה מתחיל ב13.5 מ"מ ובגרסת האקסטרה לארג' קוטר העגיל כבר מגיע ל30 מילימטרים – כך שתכל אחת יכולה למצוא את הגודל שהכי מתאים לה.



 

 

 

בתמונה: (צילום: ולרי בלקינד) עגילי מג'יק – עגילי חישוק ב-4 גדלים, עם עיצוב של קרן משובצת אבני חן (ספינל)

 

 

 

 

עגילים צמודים מכסף סטרלינג 925 או כסף מצופה זהב עגילי "קלפים"יש בנות (וילדות) שקוראות לעגילים האלה "עגילי לב", אך בבית ת'יידרים קוראים להם עגילי קלפים, והם עגילים צמודים שניתן להזמין ב-4 צורות שונות: תלתן, עלה, יהלום ולב. מדובר בעגילים צמודים שמתאימים מאוד לאירועים וגם ליומיום, מאוד אהובים בקרב מתבגרות, ילדות ונשים צעירות. קוטרן של הצורות השונות נע בין 6 מ"מ על 6 מ"מ ועד 7 מ"מ על 7 מ"מ, וגם כאן מדובר בעגילים מכסף, או כסף בציפוי זהב צהוב 24 קראט ובעובי של 1 מקרון.


בתמונה: (צילום: יהב הרטמן) עגילי קלפים (עגילי לב) – עגילים צמודים מכסף, או כסף מצופה זהב, מתאימים לילדות ונערות

 

 

עגילי "צ'ייסר"

ברור שאי אפשר בכלל לדבר על עגילים לאירועים מבלי להזכיר את עגילי הצ'ייסר של TheyDream.

מדובר כאן בעגיל שמאוד מתאים לאירועים, וזאת בשל העיצוב המאוד מיוחד של חישוק קטן שנראה כמו חישוק חוליות צמוד. חשוב להדגיש שמדובר כאן בעגיל ללא חור, זה עגיל שמחבק את האוזן. ומה עוד נאמר על עגילי האירועים האלה? הרבה סטייטמנט יש על זוג העגילים הזה, והוא ניתן להזמנה ב-3 גדלים. גם כאן מדובר בעגילי כסף, או עגילי כסף מצופים זהב צהוב 24 קראט בעובי של 1 מקרון.


 

בתמונה: (צילום: יהב הרטמן) עגילי צ'ייסר

 


עגילי "סווינג"

ללא ספק אחד מעיצובי-העגילים הנמכרים ביותר כשמדברים על TheyDream. עגילי סווינג הם עגילי חישוק צמודים עם כדור שיושב צמוד לאוזן. מדובר בעגילים מאוד עדינים לאירועים שעשויים כסף או כסף בציפוי זהב צהוב 24K בעובי של 1 מקרון. את העגיל המיוחד הזה נין להזמין גם בציפוי של 14 קראט, קוטר העגיל הוא 1 מ"מ ועובי החישוק הוא 18 מילימטרים, כאשר קוטר הכדור הוא שישה מ"מ.



 

בתמונה: (צילום: אסנת עמבר) עגילי סווינג – עגילי חישוק צמודים עם כדור עדינים לאירועים, עשויים כסף או כסף בציפוי זהב

 

 

 

 

 

 

 

 

עגילים תלויים מכסף סטרלינג 925 או כסף מצופה זהב

עגילי "חֶבֶל "

עגילי-החֶבֶל של אסנת עמבר הם עגילים דמויי-חבל בשתי רמות עובי. עגילי ג'יפסי עם נוכחות דומיננטית. אביה של אסנת זכרו לברכה היה ימאי, והיא זוכרת לו הרבה סיפורים וחוויות איתם חזר מהפלגות ארוכות בין אוקיינוסים. העגיל הסופר-מיוחד הזה, פשוט נוצר לאירועים מיוחדים בחיים שלכן. יש מאחוריו הרבה אמירה, והוא מעביר תחושות של זרימה וזוהר. עגילי-החבל עשויים כסף, או כסף בציפוי זהב צהוב 24 קראט. רמות העובי הן: 2.5 מילימטרים, או שלושה מ"מ.



בתמונה: (צילום: אסנת עמבר) עגילי חֶבֶל, עגילים נופלים שניתן להזמין ב-2 רמות עובי

 

 

עגילי "הרמס"

עגילי "הרמס" הם עגילי חוליות או עגילי שרשרת כפי שבנות לעיתים מכנות אותם. בקצה העגיל ה'נופל' הזה, יש חישוק אשר בתחתיתו נופל כדור. האורך בטוטאל של העגיל הזה הוא 72 מילימטרים, ומדובר כאן בעגיל אירועים שניתן לכנותו גם עגיל חוליות מאסיבי. החישוק שבתחתית העגיל הינו בקוטר של 18 מ"מ ואילו הכדור שמשולב בו, קוטרו 12 מילימטרים. גם כאן תוכלו לרכוש אותו בחנות התכשיטים אונליין – TheyDream , בגרסת הכסף או בגרסת הכסף המצופה זהב שלו.


בתמונה: (צילום: יהב הרטמן) עגילי הרמס, עגילי חוליות נופלים לאירועים

 

 

 

עגילי ג'יפסי מכסף סטרלינג 925 או כסף מצופה זהב 

עגיל "ג'יפסי פלוס":

עגיל "ג'יפסי פלוס" הוא עגיל סטייטמנט, ולפני שנמשיך לספר לכם עליהם, נציין שהוא אחד העיצובים הראשונים שחשפה אסנת עמבר לעולם התכשיטים. העגיל הזה עבר שינויים והתאמות על ציר הזמן, ודגם העגיל הזה הוא אחד מסמלי הזיהוי הוותיקים ביותר של המותג. נמשיך ונספר כי מדובר בזוג עגילי כסף או כסף בציפוי זהב, אנחנו מדברות כאן על עגיל חישוק שבתחתיתו עיצוב של פלוס, כאשר במרכזו משובצת אבן ספינל (אבן חן). הרבה בנות בוחרות להזמין דווקא את העגיל הזה לאירועים. עגילי הג'יפסי פלוס עשויים כסף, עם אפשרות לכסף בציפוי זהב צהוב 24 קראט בעובי של 1 מקרון.



 

בתמונה: (צילום: ולרי בלקינד) עגילי ג'יפסי פלוס, עם שיבוץ אבן חן (ספינל). עגילי כסף, או כסף בציפוי זהב

 

 

 

 

 

עגילי "צ'ייסר פרנזים"

זוכרות את עגיל ה"צ'ייסר" לגביו פירטנו בקטגוריית העגילים הצמודים? אז..קבלו את גרסת ה"צ'ייסר פרנזים" – אותו עגיל צ'ייסר בתוספת פרנזים, גם העגיל הזה הוא סוג של עגיל ג'יפסי. הרבה בנות מעידות שהן אוהבות לענוד עגילי פרנזים לאירועים, לכן נוצר העיצוב הזה על ידי אסנת עמבר. כל מי שעונדת את עגילי הצ'ייסר פרנזים, באופן אוטומטי מרגישה יותר זוהרת, והרבה יותר חגיגית. העגילים כמובן זמינים בגרסת הכסף שלהם, או בכסף מצופה זהב צהוב 24 קראט בעובי של 1 מקרון.


בתמונה: (צילום: אסנת עמבר) עגילי צ'ייסר פרנזים, עשויים כסף, או כסף בציפוי זהב

 

 

לסיכום, נאמר שגם אם הזמנים האלה נראים ומרגישים מאתגרים, חשוב לזכור גם לשמוח. חשוב לחגוג את החיים לא משנה מה קורה מסביב. וממש שניה לפני שאנחנו הולכות, נציין שאם ראיתן כאן עיצובי-עגילים לאירועים שעשו לכן את זה, גללו מעט מעלה בכתבה, הבחינו בקישור שבגוף הטקסט, הקליקו, הכנסו וקנו באתר TheyDream, או שוחחו עם אסנת בוואטספ (כפתור באתר TheyDream) לכל שאלה הקשורה באופציות ההזמנה השונות, הקדשות וחריטות בהזמנה אישית. ועד הפעם הבאה, שמרו על עצמכן ושמרו על החיוך היכן שלא תהיו.

22 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

ברכה לחבר בן 70

גדעון היקר, צברתי ניסיון מעשי בכתיבה של למעלה מאלפיים ברכות, נתקלתי בדרך בשלוש מאות עשרים ושבעה סוגי אנשים לפחות, המשותף לכולם היה ברור: כולם אוהבים לעזור לאחרים, כולם התברכו ביכולת נתינה, כולם מסוגלי

bottom of page