top of page

למה משלוחי פרחים הם פתרון מעולה לציון יום הולדת?

אתם ודאי מכירים היטב את הדילמה הזאת: יום ההולדת של אדם קרוב מתקרב ובא, ואין לכם מושג איך לשמח אותו ביום החשוב הזה. מצד אחד, לא תרצו לדלג מעל יום ההולדת הזה כאילו הוא לא התרחש, ומצד שני, אתם מעוניינים לרגש, לשמח ולכבד את האדם הקרוב לכם במינימום מאמץ. מה עושים? כמובן, משלוחי פרחים.


אם בחרתם לשלוח זר פרחים יפה כדי לשמח את אמא או את אבא, את האישה או הסבתא - אתם ודאי מבינים שלטקס הזה יש לא מעט יתרונות:


יתרון מספר 1: זר פרחים תמיד מצליח לרגש

גם אחרי הרבה שנים - זר פרחים שמסודר ונעטף היטב, הוא מחווה מרגשת מאין כמוה. נשים מתרגשות מזר פרחים וגברים גם הם מתרגשים כשהם קוראים ברכה מרגשת שמצורפת לזר. זר פרחים נחשב למחווה רומנטית, למחוות פיוס נפלאה וגם יכול להעביר סתם מסר של אהבה בלי כל סיבה.


יתרון מספר 2: משלוח זר פרחים הוא לא פתרון מאוד יקר

מעוניינים לבצע משלוחי פרחים בתל אביב? גם בעיר שבה יוקר המחיה הוא גבוה - תוכלו לייצר מתנה נפלאה לאדם שקרוב אליכם מבלי לקרוע את הכיס. משלוחי פרחים עבור אירועי חיים שונים מגיעים בגדלים שונים ובמחירים שונים, ומותאמים לכל כיס.


יתרון מספר 3: לוגיסטיקה פשוטה

כאשר אתם בוחרים במשלוח פרחים על מנת להפוך את היום של אדם קרוב לשמח יותר, אתם לא נדרשים לכתת רגליכם על מנת למצוא את המתנה המושלמת. אתם לא מתבקשים למצוא חניה, לשלם עליה, להתלבש, להתארגן, ולבזבז זמן יקר, שאם נודה על האמת, במציאות המודרנית הוא משאב שבהחלט חסר לנו.


במקום זאת, משלוחי פרחים יכולים לאפשר לכם ליהנות ממחוה עבור אדם קרוב מבלי לצאת מן הבית, תוך השלמת ההזמנה בדקות ספורות מרגע שבחרתם להרים טלפון.


יתרון מספר 4: פתרון אידיאלי לימי הקורונה

במציאות בה מגיפת הקורונה מאתגרת אותנו שוב ושוב, ולא ברור האם ומתי נראה את הסוף שלה, אנחנו צריכים ללמוד למצוא פתרון חכמים, בעיקר כאלו שיאפשרו לנו לרגש אנשים מבוגרים, מבלי לסכן אותם. משלוח פרחים עד מפתן הדלת הוא בדיוק הפתרון האידיאלי להשגת המטרה הזאת.


לסיכום

מבין כלל הפתרונות שודאי עומדים לרשותכם כדי להפוך את הקרובים לכם למאושרים ביום החשוב ביותר שלהם, משלוחי פרחים הם פתרונות שיאפשרו לכם להצליח ולרגש, לעשות זאת מבלי לקרוע את הכיס, בלי לוגיסטיקה מאוד מסובכת, ולהתאים את ההתנהלות לימי הקורונה המאתגרים.


אז למה אתם מחכים? רוצו והזמינו פרחים לאדם קרוב כבר עכשיו?


32 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

ברכה לחבר בן 70

גדעון היקר, צברתי ניסיון מעשי בכתיבה של למעלה מאלפיים ברכות, נתקלתי בדרך בשלוש מאות עשרים ושבעה סוגי אנשים לפחות, המשותף לכולם היה ברור: כולם אוהבים לעזור לאחרים, כולם התברכו ביכולת נתינה, כולם מסוגלי

bottom of page