top of page

ברכות מקוריות ליום הולדת 70

יום הולדת 70 הוא לא סתם עוד יום הולדת. מדובר ביום שיש בו הרבה מהסמליות. דבר ראשון זהו יום הולדת עגול והחלפת קידומת. דבר שני – שבעים!!! מספר מכובד לכל הדעות. אדם שזוכה לגיל כזה – ראוי שיציין את היום. למרות שגיל שבעים נחשב היום ל'צעיר', עדיין מקובל לציין את יום ההולדת הזה כיום ייחודי ומשמעותי יותר מכל יום הולדת עד כה.







אז איך מציינים יום הולדת 70?


דבר ראשון חשוב לזכור כי מי שאמור להיות במרכז הוא לא אחר מחתן האירוע. גם אם בא לכם לחגוג עם אוכל שובב, עם תוכנית קופצנית או עם ריקודים אינדיאניים, כבשו את רצונותיכם כי מי שאמור להיות במרכז העניינים זה חתן האירוע ועל כן גם האוכל, גם התוכנית וגם הריקודים אמורים להיות בקצב שלו.

לכן, לפני הכול, תאמו עמדות. כדאי תמיד לברר עם חתן יום ההולדת מה הוא רוצה ועל מה הוא חולם ביומו הגדול. גם אם בא לכם להפתיע אותו באירוע רב רושם, כדאי שתחשבו פעם שנייה לפני שאתם הולכים על תוכנית כזו. משום שדווקא בגיל הזה אנשים פחות רוצים את ההפתעות וכן מחפשים את המוכר, השגרתי ולכל הפחות את הצפוי מראש.

ברגע שיש לכם כיוון שמתכתב טוב עם הציפיות של החתן שלכם, תוכלו להתקדם הלאה עם ההכנות.


התפאורה חשובה בכל גיל!


אז דברנו על התאמה של האירוע לגילו של החתן שלכם. עם זאת בכל מה שקשור לתפאורה, שם לא משנה באיזה גיל מדובר. התפאורה היא משמעותית תמיד וכל מה שתעשו יוביל ליצירת האווירה החגיגית שתרצו שיהיה באירוע.

כשאנחנו מדברים על תפאורה אנחנו לא מדברים דווקא על דברים גדולים ויקרים. תוכלו ללכת על עיצוב בלונים מרשים שזה לא חייב להיות סיפור יקר והתוצאה תהיה מרשימה וכובשת. כי בלונים באירועים ובייחוד באירועי יום הולדת מצליחים ליצור אווירה המתאימה בדיוק לאופי האירוע. כשמדובר בבלונים יש אינספור אפשרויות של עמודים, סטנדים, שערים, קירות צילום ועוד ועוד.

קבלו עוד מידע על סטנד בלונים לאירוע או כל עיצוב אחר שתרצו לאירוע מבלונים. כך שהמסיבה תקבל את האווירה המתאימה כבר בשלבי העיצוב של האולם.

להזמנת בלונים היכנסו לאתר בלון בלון ותקבלו את העיצוב הכי מרשים למסיבה.


ברכות מקוריות – כי זה העיקר!


גיל שבעים הוא גיל בו חתן יום ההולדת שכבר ראה דבר או שניים בחייו והוא בהחלט מצפה לקבל את ברכותיכם ואיחוליכם לחיים ארוכים, חיים מלאי בריאות, אושר ונחת.

אז נראה כי זו הנישה בה אתם אמורים להשקיע הכי הרבה. זה מה שסבא שלכם הכי רוצה לקבל ואת זה הוא גם מאחל לעצמו.

אז השקיעו את הזמן ואת החשיבה בכתיבת ברכות מקוריות ואם תרצו עזרה, תמיד יש את אנשי המקצוע שישמחו לעשות עבורכם את העבודה.

22 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

ברכה לחבר בן 70

גדעון היקר, צברתי ניסיון מעשי בכתיבה של למעלה מאלפיים ברכות, נתקלתי בדרך בשלוש מאות עשרים ושבעה סוגי אנשים לפחות, המשותף לכולם היה ברור: כולם אוהבים לעזור לאחרים, כולם התברכו ביכולת נתינה, כולם מסוגלי

bottom of page